top of page

Javni poziv poduzetnicima za dodjelu potpora male vrijednosti - PGŽ

  • karolinakconsultin
  • May 2, 2023
  • 2 min read

ree

Izašao je godišnji javni poziv poduzetnicima za dodjelu potpora male vrijednosti iz „Programa mjera za razvoj poduzetništva Primorsko-goranske županije za razdoblje 2022. – 2025.“ u 2023. godini.


Pogledaj ukratko što se financira i jesi li prihvatljivi prijavitelj:


Provodi se financiranje za 3 mjere:

• Mjera 3.1. Sufinanciranje troškova opreme - prerađivačke djelatnosti

• Mjera 4.3. Poticanje energetske učinkovitosti

• Mjera 5.1. Potpore novoosnovanim tvrtkama/obrtima- potpore poduzetnicima početnicima koji prvi put otvaraju obrt ili trgovačko društvo


Prihvatljivi prijavitelji:

• poduzetnici registrirani u Republici Hrvatskoj odnosno mikro i mali subjekti malog gospodarstva i to: d.o.o., j.d.o.o., obrti i zadruge u 100% privatnom vlasništvu koji imaju registrirano sjedište te se aktivnost ulaganja provodi na području Primorsko-goranske županije


Mjera 3.1. Sufinanciranje troškova opreme - prerađivačke djelatnosti


Prihvatljivi prijavitelji: Poduzetnici koji su prema Odluci o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti NKD2007 (NN 58/07 i 72/07) registrirani za područje C (Prerađivačka industrija), Odjeljak 10-32 (izuzev skupine 10.7 Proizvodnja pekarskih i brašnastih proizvoda te kolača), koji imaju registrirano sjedište i obavljaju djelatnost/aktivnost ulaganja na ruralnom području Primorsko-goranske županije – cijela PGŽ osim grada Rijeke.

Prihvatljive aktivnosti: sufinanciranje nabave dugotrajne imovine koja služi unaprjeđenju i modernizaciji obavljanja proizvodne djelatnosti prijavitelja, zelenoj tranziciji ili ekološki prihvatljivim proizvodnim procesima ili poboljšanju učinkovitosti resursa (ulaganja u zelene tehnologije, kružno gospodarstvo, obnovljive izvore energije, energetsku učinkovitost) namijenjenih isključivo za aktivnosti u funkciji obavljanja prerađivačke djelatnosti navedenoj u Obavijesti o razvrstavanju poslovnog subjekta prema NKD-u iz 2007., odnosno kod obrta, navedenoj kao jedna od djelatnosti (NKD 2007) (izuzev skupine 10.7 Proizvodnja pekarskih i brašnastih proizvoda te kolača) koja se dokazuje izvatkom iz Obrtnog registra.

Intenzitet i visina potpore: Potpora se odobrava u 80%iznosu prihvatljivih troškova, a najviše do 10.000,00 eura

Prihvatljiv je trošak nabave opreme kao ulaganja u dugotrajnu imovinu : (nabava alata, strojeva, postrojenja i opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata te računalnih programa)


Mjera 4.3. Poticanje energetske učinkovitosti


Prihvatljivi prijavitelji: Poduzetnici koji su u pripremi dokumentacije za ulaganje u korištenje obnovljivih izvora energije na području Županije

Prihvatljive aktivnosti: Sufinanciranje aktivnosti pripreme dokumentacije za ulaganje u korištenje obnovljivih izvora energije na području cijele Županije.

Intenzitet i visina potpore: Potpora se odobrava u 80% iznosu prihvatljivih troškova, a najviše do 3.000,00 eura

Prihvatljivi su troškovi naknada za inženjere i arhitekte za izradu projektno-tehničke dokumentacije - Glavnog projekta koji sadržava proračun i rekapitulaciju ušteda energije i emisija CO2 za lokaciju provedbe Projekta, s odobrenjima, suglasnostima i posebnim uvjetima građenja, ukoliko su isti potrebni te koji su evidentirani kao dugotrajna imovina.


Mjera 5.1. Potpore novoosnovanim tvrtkama/obrtima- potpore poduzetnicima početnicima koji prvi put otvaraju obrt ili trgovačko društvo


Prihvatljivi prijavitelji: Poduzetnici koji prvi put otvaraju ili imaju novoosnovan obrt ili trgovačko društvo, (registrirani nakon 01.01.2022.), koji imaju sjedište i obavljaju djelatnost/aktivnost ulaganja na području mikroregije Gorski kotar ili području otoka.

Prihvatljive aktivnosti: Sufinanciranje aktivnosti nastalih pri pokretanju poslovanja i za obavljanje gospodarske aktivnosti.

Intenzitet i visina potpore: Potpora se odobrava u 80% iznosu prihvatljivih troškova, a najviše do 8.000,00 eura

Prihvatljiv je trošak izrade poslovnih planova/investicijskih programa za kapitalna ulaganja, opremanje poslovnog prostora, nabavu opreme za osnovnu djelatnost trgovačkog društva ili jednu od djelatnosti obrta, nabavu informatičke opreme i računalnih programa, i drugi troškovi vezani za poslovanje novo osnovanog obrta ili trgovačkog društva koji su evidentirani kao dugotrajna imovina.



Za dodatne informacije i pomoć u prijavi javi se na: karolina.kconsulting@gmail.com


Veselim se tvojim uspjesima!

Comments


KConsulting, obrt za poslovno savjetovanje i ostale usluge, vl. Karolina Czerny

Giuseppe Verdi 3

51410 Opatija

karolina.kconsulting@gmail.com

tel.: +385917990082

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin

©2022 by KConsulting. Proudly created with Wix.com

bottom of page